De bouwsector: op weg naar een circulaire toekomst
Is jouw bouwbedrijf klaar voor de transitie?
De bouwsector bevindt zich midden in een grote transitie. Sinds 2023 zijn overheden verplicht circulair in te kopen, en tegen 2050 moet de hele sector volledig circulair zijn. Dat betekent dat bouwbedrijven onder grote druk staan om mee te veranderen en duurzame keuzes te maken. Maar is jouw bouwbedrijf klaar voor deze transitie?
- De wet- en regelgeving gaat veranderen. Is jouw organisatie klaar voor deze verandering?
- De bouw zit midden in de energietransitie. Jij ook?
- De energierekening moet omlaag. Is pur wel de oplossing?
Wij werken met bouwbedrijven die geloven dat het anders kan
INC helpt jouw bouwbedrijf toekomstbestendig te worden door middel van strategisch advies, duurzame merkontwikkeling en een visie op circulair bouwen. Samen bouwen we aan een wereld waarin de bouwsector bijdraagt aan een circulaire economie.
Wat we doen
Met onze uitgebreide ervaring in strategie en vernieuwing helpen wij bouwbedrijven te voldoen aan de steeds strengere eisen en een koers uit te stippelen naar circulair bouwen. We begeleiden organisaties bij het vinden van oplossingen die niet alleen voldoen aan de huidige wet- en regelgeving, maar ook inspelen op de marktbehoeften van de toekomst.
INC kan bouwbedrijven helpen bij:
- Ontwikkelen van een vernieuwde merkstrategie die naadloos aansluit bij de identiteit van jouw bouwbedrijf.
- Definiëren van een koers die zowel intern als extern breed wordt gedragen.
- Waarmaken van de merkbelofte voor zowel teamleden als klanten.
- Creëren van een consistente merkervaring die herkenning en loyaliteit opbouwt.
- Bedenken van innovatieve ideeën die bijdragen aan een circulaire toekomst.
Dit levert bouwbedrijven op:
- Flexibiliteit om in te spelen op nieuwe markteisen.
- Een heldere merkidentiteit als kompas voor strategische beslissingen.
- Een onderscheidend en herkenbaar merk met duurzame relaties.
- Een bouwbedrijf dat klaar is voor de toekomst.
INC staat voor
inclusief
Inclusiviteit staat voor de manier waarop we samen werken. Wij werken als team samen met onze klanten en betrekken de mensen voor wie wij het maken. Zo maken we vernieuwing tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.