Een schaalbaar merk voor de flexibilisering van het kantoor
BOW is een start-up van venture builder Entweder. Met schaalbare kantoormodules spelen zij in op de flexibiliserende kantoormarkt. Samen met het start-up team van BOW hebben we een schaalbaar merk ontworpen.
Het fundament van het merk vonden we in de visie van BOW. Zij zien dat ontwikkelingen in de maatschappij ons dwingen om opnieuw na te denken over systemen en organisaties. Of het nu gaat om een pandemie of nieuwe technologie: aanpassingsvermogen is essentieel om te kunnen overleven. Deze ontwikkelingen leiden tot veranderende kantoorbehoeften.
De tijden van meerjarige huurcontracten en klassieke vastgoedafspraken zijn voorbij; adaptiviteit is de norm. Dit vraagt om flexibiliteit in ontwerp, (huur)voorwaarden, inrichting en de intergratie van technologie. Hoe hoger de mate van adaptiviteit, des te meer organisaties in staat zijn mee te bewegen met de huidige situatie. Vanuit deze visie is de merkidentiteit van BOW gevormd:
De merkidentiteit is de basis voor de schaalbare visuele identiteit. Een visuele identiteit dat mee beweegt en alle mogelijkheden verkent binnen een vast grid. Want een merk dat een modulaire kantoorinrichting biedt moet dit ook uitstralen.
sectoren
diensten
sectoren
diensten
Waarmee kunnen we jullie helpen?
We horen graag wat jullie uitdaging is. Neem contact op via het contactformulier of bel ons op 053 303 3079.